2x7... než se rozhodnete pro koupi konkrétního GPS monitoringu

7x  info o GPS

  1. Provozovatelem GPS (Global Positioning Systém) je Ministerstvo obrany USA.
  2. Do GPS je pro civilní použití úmyslně vnesena odchylka, která má zabránit zneužití GPS k teroristickým účelůmObdobným systémem je např. ruský Glon zda evropský GALILEO (ve výstavbě). GPS je však navzdory zmiňované úmyslné odchylce nejrozsáhlejší a nejspolehlivější systém.
  3. Přesnost určení polohy závisí na počtu satelitů na obloze nad územím. Počet satelitů a jejich aktuální umístění řídí Ministerstvo obrany USA. Např. po útocích 11.9.2001 byl GPS na určitou dobu pro civilní účely zcela vyloučen z provozu. GPS operátor nedokáže ovlivnit počet a rozmístění satelitů nad danou oblastí.
  4. Za účelem úspory, kterou má monitoring přinést, je vhodné vyhodnocovat údaje shromážděné monitorovacím systémem. Pokud víte předem, že údaje nebude nikdo vyhodnocovat a výsledkem nebude nikdo věnovat, nekupujte si ho!
  5. Nasazením monitorovacího systému a jeho vyhodnocováním získáte úsporu až 30%. Výše úspory závisí na několika ukazatelů, mj. hlavně na velikosti vašeho vozového parku a počtu ujetých km vašich firemních vozidel, či stavebních strojů.
  6. Údaje z monitorovacího systému jsou obvykle přenášeny přes GSM síť. Pokrytí sítí GSM může výrazně ovlivnit aktuálnost dat monitoroacieho systému.
  7. 90% nahlášených poruch monitorovacích systémů je způsobeno úmyslně - zaměstnanci. Konečná cena na pořízení monitorovacího systému závisí na vašich požadavků. Především, jaké výhody z námi nabízených přínosů si vyberete.

 7x o dodávateli

  1. Je tato firma schopna obsloužit firmu s více než 100 vozidly? Prověřte si reference.
  2. Má vlastní zařízení na monitorování vozidel, vyvíjí ho, příp. se intenzivně podílí na jeho vývoji? Nebo zařízení pouze kupuje a prodává / instaluje?
  3. Dokáže v budoucnu poskytnout profesionální servis, opravu, upgrade monitorovací jednotky? V případě potřeby Vám bude schopna provést úpravu hardwaru i softwaru?
  4. Má vlastní servisní oddělení a střediska, nebo pouze externích smluvních partnerů? Má kapacitu a poskytuje servis na celém území SK? Je v případě Vaší potřeby způsobilá a ochotná vyslat servis i do zahraničí?
  5. Garantuje Vám servisní zásah do určitého času? (nefunkční monitoring je nanic) Jaké ma firma dodací lhůty?
  6. Má v provozu funkční hotline?
  7. Je jasná vlastnická struktura firmy? Pro případ způsobení škody a její vymáhání.